Lakše je plivati uzvodno, neg’ otvoriti blog


Danas sjedim i kontam -pročitala sam index.hr, net.hr, radiosarajevo.ba, petedest bloggova, osamsto komentara,

Pregledah milion postova što na FB, što ispod slika prijatelja i od prijatelja prijatelja, svekrve, kume, rodjaci, pozdravi, selami, pomoz bogovi i sl. Svega, a ničeg konkretno.

Kad mnogi pisu blog, u cemu je kvaka? Pa to je samo dva klika. I pošto me mnogi znaju da na Facebook-u provodim dobar dio dana, kako poslovno, tako i privatno ( jel’ te, k’o prava žena multitaksiram ), skontam, ne znam da pjevam, pa ne mogu u pjevačice, nisam vitka, a i nisam u nekim 20, ne mogu se razviti ni u sponzorušu. Bolje je sjesti i pisati, nego sjesti i ne pisati -( Haiku na moj nacin).

Nego, gdje sam. Danas tako, svačim i ničim izazvana napišem, vakat je da i ja otvorim blog. Sama, teško. Bolje i ‘ladna Morava, nego mora otvaranja bloga. Ne bih kretala u ovu egzibiciju da nemam ” autsorsera ” sa ” rikvajering nolidžom”. Da ne kažem da mi je još masa uskomešala intelektualno sivilo moje lobanje. Otvaranje bloga je isto kao otvaranje konzerve zubima. Niti čitaš više šta je u njoj, niti do kada traje, samo gledaš kako će zubi da prođu kroz lim, da bi došao do nutrine. Smijem se, jer pred sobom imam otvoren word dokument u kojem stoji copy/paste cijele priče nastanka bloga. Prvi klik i posljednji klik ( dvoklik ), ono između samo znalci razumiju. Da objasnim, kako mi drugar Goc reče, ako ti neko kaže da je otvaranje bloga dva klika, ja vjerujem da bi oboje voljeli vidjeti gdje to tako fura.

Narode, za prvi puta dosta.

Jedino sto mogu reci, Goc hvala i IT’S ALIVE!

10 thoughts on “Lakše je plivati uzvodno, neg’ otvoriti blog

  1. Gordan Petrovic February 2, 2011 / 11:26 pm

    Nema na čemu 😀 Nek’ je sa srećom… ako gdje zapne, viči 😀 tu sam negdje, na putu oko neta 😀

    • paprika77 February 3, 2011 / 10:17 am

      Bez pravih drugara, svijet bi bio jako dosadan.

  2. Amelie February 2, 2011 / 11:27 pm

    yeah, yeah svidja mi se pravo :)))) vidis da nije bilo tako tesko hehehhe

    • paprika77 February 3, 2011 / 10:17 am

      Amelie,

      bilo je to samo dva klika….

      😉

  3. Cyber Bosanka February 3, 2011 / 6:24 am

    Nek’ mu je sa srecom, dugo zivio i puno postova ovdje smjestio.

    • paprika77 February 3, 2011 / 10:19 am

      Hvala, nema gdje nas nema….nego, vidjela žaba da se konj potkiva, pa hajde da se zavrtim i ovdje.

    • paprika77 February 3, 2011 / 10:20 am

      Hvala Dragana,

      bez Goca ne bih dalje dogurala od Sign in….

  4. Tomi February 3, 2011 / 8:35 am

    sretno! 🙂

    • paprika77 February 3, 2011 / 10:21 am

      Sreca je uvijek presudan faktor, a i hrabrost.
      Hvala Tomi 😉

Leave a Reply

