Alene, oprosti, rodila se Erduana!


Da sam se rodila kao muškarac, zvala bih se Alen. Jasno, u vrijeme kad su moji roditelji bili pod uticajem francuske kinematografije, konsekventno, po plavookom ljepotanu bih i ja ponijela ime.

Alene, oprosti, rodila se Erduana! Moja prijateljica iz mladosti ima rođendan, baš danas. Plovi morima dalekim, gledam njene fotke, negdje je na Jamaici, po „ službenoj dužnosti“. Izgleda sretno, nadam se da je to tako. Razmišljam o mladosti, o njenom stanu i kakav je „maher“ bila za ručni hand iz partije remija. „ Neka ti je sretno, Žuž!“

Od druge prijateljice majka ima rođendan i to je sa svima podjelila na fejsbuk statutu, gdje želi svim diiivnim ljudovima koji na ovaj dan slave rođendan: hepi rođendan, a posebno jednoooj diiivnoj majci i superženi!! ♥ (:.. Svi lajkamo, svak’ k’o nije slab na mater, nije insan.

Naravno, komentari kreću kao heklivo, ja se primila kao pijan plota. I moja mama je superžena, a ja kao kraljica digresije, ne bih smjela da se previše vraćam unatrag. Priča bi bila kao Vilerov goblen vezen originalnim vilerovim koncem. Možda bi ja svojoj majci u neka doba i zamjerila na nekim stvarima ili možda čak ocu. Njega je zabavljalo da me natjera na suze, i dok onako povlačin sline kroz plač, čujem kako govori, da me spasio, jer je popio lovu koja je bila za abortus mene.

Alene oprosti, šta bi bilo da se nije rodila Erduana? Onaj podmukli pritisak u glavi od plača i samosažaljevanja, stisnute pesnice djeteta i polunagrižena donja usna i hičkokovski pogled usmjeren ka majci. Svi se smiju meni, samo ja razmišljam da se bez mene svijet nebi okretao, kao obično, ja bih nedostajala.

Danas vidim stvari drugarčije. Da sam jedan bivši spermić koji se izborio za svoje bivstvovanje, rođen od normalne, plavokose žene. Žene koja je sa 55kg istovarila kamion elementa za građenje dedine kuće, koja je odgojila dvije kćeri, koja je radila dvokratno i u pauzama servirala ručak, žena sa najviše frizura i boja, sa najviše knjiga o kuhanju, žena koja kad uzme nešto u ruku, pozlati. Žena, kojoj je, na kraju krajeva sutra rođendan i koja je vrijedna da ustanem i spomenem joj ime.

Alene oprosti, ali nije bilo suđeno da te rodi Sabrija!

Leave a Reply

