SIRĆE ZVANO OCAT!


Ja sam osoba koja mirno sjedi, ali um mi je gonič robova!Misli i želje bježe,hoće slobodnu, pokret, traže nove hodnike, vrdaju, umaraju, smaraju, razulareno lete, lebde, asociraju, padaju, pa se nanovo dižu. Multitaskiram umom, slabije djelima!
Odličan mi je taj anglizam ( multitasking ), koji mi balkanci, bez problema prigrlimo. Kada slušam sebe kako se izražavam, daleko sam ja od Miroslava Krleže i knjige Hrvatski bog Mars. Više zvučim kao Urban dictionary prelomljen sa lošom informatičkom knjigom i obogaćen marketinškim terminima. Da vrištiš! Ovako radi moj um. Baš kao navedeno, razmišljam o stvarima kojima se rijetko ko bavi, kao o knjigama, te kako više treba da čitam, a manje da blejim u ekran. Razmišljam kako se, s vremenom, loše izražavam. Ludim kada čujem iz svojih usta: po defaultu, landuje, šeruje,sviča,brauza,lajkuje… Moj um se okliznuo kao loš model i pao je pred publikom, u ovom slučaju, padoh sama pred sobom – ničice!
Od nekontrolisanog bijesa što sjedim, zaglupljujem um, trujem ga informatičko-marketinškim jezikom, što sam jedan od milion „navučenih“ korisnika interneta, elektronskih knjiga i magazina, guglizma i drugih novijih vjerskih pravaca prisvojenih s interneta, uzimam krpu u ruke i ustajem protiv umnog multitaskiranja. Zabavljam se klasikom. Bolje da se suočim sa kućanskim poslovima, nego sa samoosuđivanjem. I tako mašem krpom i opet razmišljam.
Dok stojim na stolici, posmatram ljude kako šetaju. Dan je divan, a iz moje – takoreći, ptičije perspektive, izgledaju kao umoreni mravi koji su nevoljko napustili svoj mravinjak. Glancajuci prozore, razmišljam o vražijem sredstvu za čišćenje stakla , koje mi štipa nozdrve, jer je na bazi jabukovog ocata/sirćeta. Super je taj ocat, nema gdje ga ne stavljaju. Na kosu, daje joj sjaj, a poslije tretmana smrdiš isto da si dubio na glavi u drvenom kazanu. Nije bitno što ostavljaš „ocatni“ trag, kad ti se kosa blista, kakva reklama od L’oreala….Jer ti ocat zaslužuješ! Ocat se koristi da oklanja kamenac. Stvarno jeste, ja sam probala, što bi rekao Zgembo u Nadrealistima, mirikl! Ocat je, dalje -asocijacija za vic kojem sam se dugo smijala.
Hrvat pita kelnera Bosanca : Da li mi možete dodati OCAT?
Bosanac:Nisam razumio…
Hrvat: Sirće, gospodine, OCAT!
Bosanac: OCAM sirće.
Ocat je dobar da se popije na tašte, ako mršate. Dobro se osjećam djeleći ove „ocatno sirćetne“ savjete nevidljivoj publici. Po prirodi sam nesebična, zadnju kap ocata bih podjelila s komšijom. Ocat je dobar za zdravlje srca, ujedno skida i krvni tlak – kažu američki znanstvenici. Moji ga roditelji ne piju, iako imaju problem sa srcem, njima su draži blokatori, antikoagulanti i slični lijekovi koji nemaju kapi ocata. Ako vam je kućni ljubimac maltezer, onda je odlično njegovati njegovu dlaku sa vodom u kojoj se nalazi kašika oc’ta, a ne remeti PH vrijednost njegove kože i dlake.
Meni je taj ocat super zbog mnogo drugih razloga, koji gore nisu navedeni, a jestivog su karaktera. Razmišljajući o ocatu sam ubila vrijeme i nevoljkost da se suočim sa kućnim radovima. Dobro je biti ja, možeš držati metlu, usisivač, četku, magičnu krpu, raditi kao diplomirani čistač i donositi zaključke kao akademik na temu jabuka i jabučnih prerađevina. Pred sami kraj manuelnog posla, probudila sam se iz kombinacije fizičkog rada i duboke kontemplacije da bih zaključila temu današnje emisije.
I dalje je ocat zvani sirće ujedao moje oči, ruke, nozdrve. „ Because I’m worth it!“

Leave a Reply

