Fikret


Ne postoji, zapravo, pravo vrijeme kad se obavljaju kućni poslovi. Oni su, što bi stari bosanci rekli, po defaultu. Ili radiš ili si ljenguz. Ja sam po tom pitanju lemur, čim čujem da se mora nešto konkretno raditi, izvalim oči i propnem se na ovo malo nogu što imam.

Najgore je što se mnogo toga mora poštovati u cijeloj proceduri. Ponedjeljkom nisam ni za što, utorkom ne valja ništa raditi ( džehenemski dan ), a najgore je upaliti mašinu za veš, umrijet će ti pola familije koja naseljava sjevernu polutku globusa. Srijeda je dobra za početke – berićetni dan ( započnite sve poslove srijedom! ).

I tako se upoznasmo Fikret i ja. Nije to bila ljubav na prvi pogled. A ni na drugi. Bila je srijeda, pamtim to kao da je bilo prekjučer. Fikret je moj novi moler. Sramota me upitati da li se farba, ali baca na neki čudan kesten.Kakav bi to bio moler, a da sam sebe ne zna ofarbati, ha ja. Tetovaža JNA uokvirena neobičnim srcem i još neka nevješta mrljotina između palca i kažiprsta govori o njegovoj prirodni. Roker nije, ali je mahalac ziher. I tako, dok mi priča o nekim stvarima preko kafe, koje me na momente apsolutno ne zanimaju, sklopismo mi dogovor. On će da radi svoje, a ja ću da špijuniram šta on radi.

Zašto kućni radovi septembrom? Jer je još uvijek toplo kao u julu, zato što komarci mutiraju kao da je Afrika i Miljacka smrdi jednako isto, kao u sva godišnja doba.

Podjelili smo teritorij. Dnevna soba za mene, jerbo jutros radim na daljinu, bacam pogled na blizinu kroz plus vizire i širim dobre vibracije. Povremeno izvirim šta radi Fikro. A on, ni pet, ni šest, prohod’o na lotrama preko kupatila. Petak je, kad hodža zauči na minaretu, Fikro će baciti špahtlu i mačka, a ja ću zaklopiti laptop na 5 minuta, kao da svira nacionalna himna. Tri puta ćemo reći „Estagfirulah“ i nastaviti svoje poslove.

Ja ne znam za što su dobre subote, vjerovatno za plandovanje, ako nemate svog Fikreta da nastupa s lotrama, a nedjelje su sa janjetinu s tužnim pogledom prije klanja i zidarske pive!

Hajd zdravo sad, imam pametnijeg posla!

I jedan hit za raju:

Leave a Reply

