Magnet


Vraćam se na svoju omiljenu temu magije. Kakve to veze ima sa mnom?

Da krenemo. Jutros je bilo sve okey dok sam radila za laptopom, u neka doba sam poravnala i gledala seriju iz neke čudne perspektive. Vrat mi je trnuo, ali i dalje sam se borila.
Par sati kasnije….
Ja sam žena koja ima frizuru, stav,šminku i još brdo nekih drangulija na sebi. Daleko je to od ljepote, više naginje na lokalnu vračaru koja gleda u kafeni toz i na osnovu akumuliranih tračeva tokom hefte vidim figure u fildžanu koji liče na komšinicu s trećeg sprata. Prava džaltara, da se zna. Prinosim ruke kompjuteru. Ton postoji, slika nestaje.

– Bem ti, šta je sad.
– Abrakadabra, hajde ne seri, kako čujem ton, a slike nema.

Jednom rukom pažljivo baratam mišom, a druga leži kao slomljena na sofi. Čvrstog sam ubjeđenja, ako ta ruka nije na tastaturi,jer vrši neki čudni pritisak, sve će biti u redu. Misli vrtim kao pas rep, nikako da zaključim. Televizor posmatram jednim okom dok drugim u velikom strahu razmišljam o lapu. I dok se Bela Lugosi na televiziji kezi kao zgaženo kuče, znojim se kao kurva u crkvi i razmišljam da barem ovaj kvar izdrži do plate.
Ljuta na sebe, reanimiram kompjuter nasilnim restartima i uzaludnim pokušajem telepatije. I onda neočekivani klik, gdje više nisam Lajka kojoj se narod ibreti što leti u Svemir.

– Da! Pa moja narukvica ima magnetnu kopču.

U tome svemu igra prestaje. Na momente mi se činilo da sve filmova i serija koje sam odgledala i na bazi su paranormalnog, nekim čudom su opsihirovale moj komp. U istom momentu zahvaljujem ocu fizičaru, majci sveznadarki i Jovanki Broz na stilu.
Ocu i njegovom inzistiranju na fizici i znanju iz iste. Moram reći da me je više zanimala optika od magnetnog polja, ali kad živiš u stanu gdje si sam sebi muškarac i žena, vrlo često se uhvatiš da si na času fizike. Te strujno polje, elektricitet, pad jačine struje, optika, slobodan pad – dok gledaš kako ti si gaće u kojima spavaš brzinom svjetlosti gube s devetog sprata, jer si volontirao u zračenu posteljine. Kosi hitac u tramvaju koji dobiješ kad se bjesna osoba  lakta za višak nepostojećeg prostora.
Majci, za strpljene kojeg često nemam, frontove koje otvorim kad čistim kuću i onda plačem u kupatilu što nemam kao sve „poštene“ žene tetu da mi održava stan, istančani ukus za pretjerivanje s bojama, kuhanjem, osjećajima grižnje savjesti, empatije, preuveličavanja, drame, kolektivne svijesti i gumenih čizama i lopti s mirisom Jugoplastike.
Jovanki Broz što je imala stila i što me ova glupava biserna narukvica s magnetom skoro koštala razmagnetisavanja hard diska. I da, taman kad misliš da magija postoji i da vampiri nisu mit, na tu svu paniku ti se upali racio i ta se magija zajedno s vampirskim mitovima opet vrati u knjige i na diskove.

2 thoughts on “Magnet

  1. enness75 October 30, 2011 / 10:02 am

    one of the best! 🙂

  2. paprika77 October 30, 2011 / 11:01 am

    Zarumenila sam se, Tita mi!

Leave a Reply

