Cjevčica sna


Život ne čini ustupke i greške. Tu gdje smo počeli, treba da hodamo i krčimo put. Bez vječnog straha zbog sebe ili za sebe. Nekad bolno i na izgled neisjeljujuće izgleda da se cijela vaseljena urotila u minuti da nas sruši, gdje zvjezdanom prašinom gradimo bedeme štiteći ono što i sami ne razumijemo, a što nas boli kao hladni, oštri metal u momentu stigmatiziranja. Bojeći se zbog sebe i za sebe zaboravljamo sitne stvari zbog kojih se univerzum pokreće.

I tako jutros se probudim, pipajući polako stomak. Ne, iz mog stomaka nije izvirivala neka cjevčica, jer sam u snu imala operaciju želučane kese i bez anestezije sam osjetila da mi neko gura dren, čisti i razbija tegobu koja se zbila u njemu. Soba se transformisala u hodnik prozračan, hladan, kao da čekam red na mrtvačnicu, nikog da me isprati.
Gledam u stomak, ali bojim se da podignem spavaćicu i vidim koliko je ozbiljna rana. Ista stvar kao u svakom snu, bojiš se nečega, bojiš se otvoriti oči i vidjeti da sanjaš, bojiš se okrenuti da ne vidiš ko te istinski proganja. I tako i ja, bojeći se da neću umrijeti u snu od bola, ustajem s mrtvačkog odra na hodniku i počinjem da hodam. Pijana od bola, teturam kraj kreveta, boreći se sa promrznutim stopalima idem ka vratima.
Šuma. Sjedimo u šumi moji drugari s posla i ja. Svi sređeni, ja jedina ranjena i u pidžami. Više me nije strah, podižem rub pidžame i vidim da se rana zavidala, samo iz mene i dalje cjevčica viri kao iz nekog glupavog koktela koji nisam probala. Situacija podsjeća na rat. Ne pričamo puno, čekajući kombi spremamo se da opljačkamo nekog.
Budim se ponovno, ne pokušavajući da ukrpim san. Ne znam da li su snovi manifest nečega što nas tišti u javi, ali svakako opterećuju ili olakšavaju, zaljepljeni za nas kao pijavice vode nas kroz sumoran dan. Tište nas i rastužuju, bockajući nas cjevčicom koja je do prije par sati iz nas izvirivala.

“Ono što je iza nas i ono što je ispred nas potpuno je zanemarljivo u poređenju sa onim što je u nama.”
Ralf Valdo Emerson

Leave a Reply

