O, da li?


Image

Da li ću ikada biti kao  moja nena? Nositi haljine na čakmake i sitne ružice, sa okovratnikom paspuliranim nježnim satenom ili keranom kragnom. O, da li?

Da li će moj vrat biti i dalje dug i elegantno naboran, ne krijući ga od vremena, ne praveći od sebe ruglo fotošopirane nakaze. O, da li?

I ako bude tako, neka moja kosa bude sijeda, baš kao njena, kao srebrno krilo mladog goluba. Neka moja narav bude u ravnoteži sa gordošću, pronalazeći u svemu mjeru i mjesto mom nestrpljenju. Ako budem vremenom prepoznala tajnu minimalizma, neka moje ogromne nesesere sa kozmetikom zamjeni jedan, smeđi, lakirani, okrugle forme. I neka se otvara jednostavno. U njemu će biti bočica sa ružinom vodom, dobra za bistrinu očiju i sitne borice, apotekarska krema na bazi badema, krema protiv reume, pinceta za obrve, škare za nokte i turpijica posebno odvojeni, andol i mali set s koncem i iglom.

Televizor neka se pali na stabilizator, jer struja će i dalje da bude nestabilna u  mojoj starosti. Moje ruke neka krasi vjenčani prsten i drugi od majke, jer tako običaj nalaže. Mirisat ću na vrijeme u kojem sam bitisala i na parfem otporan na zaborav.

Nakit i novac neću kriti u depozit kutiji, jer ne vjerujem u to. Bit ću racionalna i dobra domaćica. Moja kuća će izgledati jednako dobro, kao i ja. Moj muž će biti sjedi i usporeni starac, na kojeg ću povremeno podizati glas, da bi ubrzao tempo. Moja djeca će otići, jer ja tako želim – da žive i da me požele.

Da li će moja starost uživati sve četiri sezone? Proljeće i miris jorgovana, ljeto i rumen lubenice, višnje i zapaljenog smiraja dana, jesen bremenita plodovima i zima, oštra i utješna uz orahe i suhe šljive.

Da li ću jednog dana odložiti svoje stvari u ormar i nestati kao zraka sunca, nečujno i dolaziti djeci i unucima u priče magičnim dodirom moje odjeće, nakita, surmenluka, mangale, klatna na djedovom satu. O, da li?

Leave a Reply

