Ako sve ostavim i odem?


 

Image

 

Ako sve ostavim i odem, da li to zvuči kao prijetnja ili obećanje da ću za sebe uraditi nešto dobro?

Ako sve ostavim i odem, da li to znači da ostavljam tebe, obitelj i okrećem se samoj sebi, gušeći se u egoizmu?

Ako sve ostavim i odem, da li to znači da ću se ipak nekada poviti pred prvom olujom i vratiti?

Ako sve ostavim i odem, da li to znači da je moja borba ovdje završena?

Ako sve ostavim i odem, da li sam kukavica?

Ako sve ostavim i odem, da li gubim identitet?

Ako sve ostavim i odem, gdje ću?

Ako sve ostavim i odem, da li će se roditi neko novo ja?

 

Ako sve ostavim i odem, to neće biti danas, to nije bilo jučer, ali desit će se sutra. Moja namjera nije da zovem ljude iz preduzeća za selidbe, da sklapaju iverje i paperje u kojem spavam, oblačim se i pomodno izgledam. Ako sve ostavim i odem, to ne znači da ću izgubiti samu sebe, prekinuti grane i dati  sebi novo ime. Ako i ako se to stvarno desi, jedan kofer je rezerviran za novo stanje u meni, za par stvarčica koje mogu stati u njega, spremna za novu destinaciju. Ako stvarno odem, to neće biti prijetnja, niti akt da odlazim, da bi mi se kao dronjci vješali za ruke i zaustavljali me. Ako odem, to znači da je to tako moralo da bude.

Ako već odlazim, neka to bude  u ljeto, kad sve buja, lista, farba se, rumeni kao stidljiva djevojčica, jer će moj kofer biti pun laganih stvari. Ići ću poznatom ulicom i neću se okretati, toliko sam puta prošla njom, da je mapirana u meni. Ako već odlazim, neka to bude zorom ranom, kada niko ne vidi da mogu da zaplačem ili da mi se krik otme i popne visoko iznad grada. Ako je moje vrijeme da idem, neka me prati samo jutarnja molitva i plač tek rođenog komšijskog djeteta.

Ako sve ostavim i odem?

Ništa se neće promjeniti, jer sve zemaljsko je sklono uvenuću. Na ovom putu neću izgubiti sebe, identitet, ime, korjen, ali ću ispariti i zatitrati u nečijem oku kao izmaglica u rosno jutro. Ako sve ostavim i odem, gdje ću? U rijeci pročišćenja svatko je gol, tamo gdje mi je suđeno. Ako sve okajem i ne vratim se, onda sam na dobrom putu i za mene brige nem, jer znam kuda idem, ali ne znam gdje ću doći.

Ako sve ostavim i odem, pa zašto onda spominjem kofere i laganu odjeću?

Zašto jednostavno ne odem. Neka bude ljeto, jer tad je sve ljepše. Djeca će cičati kraj kuće, ruže će mirisati, a mi ćemo se skrivati kao srebrni golubovi ispod šarenog suncobrana. Život treba da bude lijep, a ne morbidan kao uvod cijele priče. Mi treba da ostarimo sretni, sa svojom djecom, porodicom, prijateljima i komšijama koji nas, kako je red i običaj, ne vole nužno. Treba da ustajemo rano, jer nas bude naši loši živci, uležani jajnici, prostate, zubi u čašama, rane vijesti i pozdrav suncu. Treba da žurimo u pekaru, da nas djeca mrze u tramvajima kad trčimo ljekarima i jurimo do podneva da stignemo na pijacu. Treba da živimo zbog putovanja koje pratimo ne televizoru, jer postoje mjesta na koja nikada nećemo otići. Treba u tome svemu ostariti i pomiriti se s ovim velikim prividom..jer neki žive da umru, a mi ipak umiremo svakog trenutka da bismo živjeli.

2 thoughts on “Ako sve ostavim i odem?

  1. Blondinska January 11, 2016 / 7:00 am

    Divno. Svakodnevna borba. Nije nemoguće. Nemoguće je gledati oko sebe svu tu ispraznost, površnost, teško je opirati se kolotečini koja će nas pretvoriti u mrzovoljne starce. Isuviše često sam to gledala i isuviše me je veliki strah toga. Malo nas prolazi kroz metamorfozu-bar određene vrste. Ne želim više ovozemaljska “blaga” osim svog poroda. Želim slobodu. Da svakim uzdahom udišem život. Punim plućima. Sloboda. Ljubav. Sloboda je ljubav. Sjediniti se sa beskrajem. Beskraj nije ono “kad budemrtav i beo…” beskraj je u nama samima od prapočetka. Samo treba da ga prihvatimo, prepoznamo i da konačno počnemo da živimo. Pretpostavljam da imamo samo jednu šansu.

    • paprika77 January 11, 2016 / 12:30 pm

      Divan komentar, dubok, da se čovjek zamisli i opet preispita. Hvala draga Blondinska.

Leave a Reply

