Šta ponijeti u bolnicu pred porod? Moja lista je možda duga, ali pomaže.


I godinu dana nakon poroda, još uvijek me pitaju šta ponijeti u bolnicu prije poroda, a šta kupiti da čeka majku i bebu kod kuće.

Ovdje je moja lista, možda je preduga, to mogu reći samo moje lude cimerice, koje su sa mnom dijelile sreću i suze tih pet dana u porodilištu Jezero, Sarajevo.

Mame, sa srećom!

Za bolnicu: 

  1. Knjižica
  2. Velika uputnica
  3. Lična karta

 Za mamu ( prije poroda), ako ostaneš da ležiš koji dan

  1. Spavaćica
  2. Lična higijena
  3. Trakica za kosu
  4. Flaša vode ili neki sok
  5. Nešto za grickati
  6. Mobitel
  7. Slušalice da ne slušaš dosadne cimerke

 Ako dodješ u bolnicu na termin:

  • Treba ti knjižica i velika uputnica koju praviš kod svog ljekara i ona traje 30 dana. Kad budeš išla na Jezero, valjda se gore porađaš ili u Opštu da se prijaviš za porod, onda par dana prije nego odeš tamo, otiđi svom/svojoj doktoru/rici po veliku uputnicu za porod.
  • Na porodu ćeš nositi bolničku spavaćicu, tako da na tebi ostaju samo tvoje papuče i eventualno trakica za kosu, da ti je povezana, kao što će s tobom ići mrežaste gaćice, i Vir ulošci ( crveni 80 ). Mrežaste gaće možeš kupiti u bilo kojoj apoteci.
  • Ako je prirodan porod, u bolnici ostaješ samo jedan dan, gdje ti muž sutra dan donosi stvari za tebe i za bebu.
  • Ako bude carski rez, dan nakon poroda, muž ti donosi potrebne stvari, tipa, možda ćeš željeti svoju spavaćicu, jer gore imaju neke s rupama, pa nisu seksi, ali sam ih ja koristila, i boljelo me ćoše. Stvari za ličnu higijenu ne nose s tobom nigdje, pa neka ti to donese. Pošto poslije operacije, ako bude, moraš prvo da imaš veliku nuždu da bi jela, da se nebi patila od gladi kao ja par dana, pa mi onda suprug došvercao u kesi sa stvarima Dulcolax ćepić, bolje ti je da ga imaš, jer se otvoriti nećeš, jer je poslije carskog sve jedan veliki bol i strah da će ti sve ispasti iz tebe od samog pokušaja da se napneš…to je normalno, jer je velika abdominalna operacija, mada se fakat brzo zaboravi.

Za bebu  pri otpustu ti treba:

  1. Bodi dugi rukav, moje su bebe bile male, tako da im je sve visilo, gledaj da je neki broj 50 do 56, to je standard za naprednije bebe, kao što su bebe od 3kg, pa na više. Mi smo krenuli sa brojem 46, obzirom da su kod nas bili blizanci.
  2. Gegica za preko bodija
  3. Kapica
  4. Čarapice za noge
  5. Čarapice za ruke, jer realno tako malih rukavica za njih nema
  6. Dekica za umotati bebu
  7. korpica

Za tebe, ono što ti je najjednostavnije za obući, jer se sama oblačiš i neka suprug ima kod sebe tvoju knjižicu, jer vam treba na otpustu iz bolnice.

Ono što možeš odmah da kupiš za kuću prije poroda:

  1. Plivasept žuti od kamilice, jer ćete se beba i ti time kupati 15 dana ( preventiva od MRSE)
  2. Preporučujem Violeta pelene ( start od 2 – 5 Kg), a za noć Pampers kad je beba starija.Pelene sestre traže čim se beba rodi.
  3. Bademova krema
  4. Hidrogen 3% za pupak bebe
  5. Bivacin prah za pupak
  6. Gaza 5×8 kojom se prekrije pupak bebe, u procesu dok ne otpadne pupkovina
  7. Staklena bočica za dojenje ( mislim da je higijenski bolja od silikonske), imaš povoljne u DM-u NUK-ove
  8. Cucla –velika drugarica i utjeha između plača
  9. Stolić za kupanje i presvlačenje je zakon, mi smo ga dobili, a čuva leđa

Ako se usred dojenja počne zapušavati često nosić, kupiti Nisita kapi i Nosi aspirator koji se stavlja na cijev od usisivača. Ne brini, ima barometar, neće bebi izvući mozak. Mi smo dobili od moje drugarice na poklon, odlična stvar.

Ako laktacija nikako ne krene, što je često slučaj kod nas porođenih na carski, imaš sprej za nos Syntocinon ( može se kupiti u apoteci Dina na Malti ), ovisno na koju dojku dijete postavljaš, u tu nozdrvu prsneš sprej i sačekaš par minutica….to jedino ako ti bude potrebno,

Da ne zaboravim, a što se meni prvih par mjeseci pokazalo super jeste:

  1. brdo sipera, pogotovo ako budeš dohranjivala bebu ( Dohranjivat ćeš je sigurno sa Hipp Combiotic )
  2. Ja sam isjekla nekoliko pelena u pretvorila ih u krpe s kojima brišem njih, jer dok ne koordiniraju sisanje, budu kao mliječni vampiri, rasipaju hranu. One su mi zgodne, jer su pamuk, otkuhavaju se i to je to. Neće se svakako par mjeseci sigurno beba nešto modirati, jer će stalno biti mokra i bitno ti je da je suha, pogotovo u području pluća. Ali ti ćeš to upratiti, pogotovo taj dio oko pluća da je suh, da se ne prehladi i slično. Kasnije kad krenu zubići, također je siper dobar drug.

 I dragim tatama….

Nemojte zaboraviti foto aparat, mada se to dešava… 🙂 Cvijeće mamu može da dočeka i kod kuće, jer će vam ruke biti zauzete stvarima i djetešcetom koje vodite kući.

Sretno svima!

Leave a Reply

