Tamo gdje počinju i prestaju snovi


tumblr_static_sunset_dreamcatcher

Moj pogled luta beskrajnim pustinjama snova, dok stvarnost morbidna od očaja ostaje prividno umrtvljena iza kulisa maštanja, stvarnih poput fatamorgane, zabasalih u laži iz praskozorja svog postanka.

Da, ja sanjam.

Kreiram stvarnost, ljepšu, stvaram iz ideala gorčine, iz suza i uzdaha, pohotnih pogleda, teatralnih rastanaka.
Ja živim.
Sanjam otvorenih očiju ustremljenih u vječni purpur sunca.
Tamo gdje počinju i prestaju snovi.
Tamo gdje si uz mene u proljeće naše ljubavi.
Tamo gdje ne postoje ptice selice.
Znam, ne mogu sanjati besprijekornu stvarnost koja iz pozadine razdire ljušturu mojih snova.
Utapa me bezdan, postajem svjesna da nikada neću okusiti slast tvojih rascvjetalih usana.
Moj pogled nikad neće biti sučeljen sa tvojim, pomješan sa čudnim osjećajem bliskosti, niti će ikada tvoj zamagliti moje oči toplim uzdahom.
Osuđena sam da statiram po životnim krajolicima.
Tamo gdje ljubav vremenom gubi svrhu.
Gddje se gube tragovi rajskih ptica.
Zašto tvoje oči iskre lažnim sjajem staklenih perli.
Zašto sada u sutonu osmjeha govoriš nekim nerazumljivim jezikom, meni stranim, nedokučivim, zašto?
Gledam u plamen, porozan je. Ipak, u njemu izgara nada titrava i nesigurna kao prvi korak. Izgara svjetlucavim, poražavajućim plamenom i par uspomena, nekad izdignutih poput idolopoklonstva, iznad svagdašnice, patnje i užasa.
Za kraj, šta da ti kažem? Znam, reći nešto, a ne izbjeći stereotipne fraze. Spomenuti svu bezvrijednost trenutaka van sadašnjosti. Čemu sve vodi? Postoji li izlaz iz ovog labirinta začarane kvadrature? Ako ga ima, vrijedi li ga iznalaziti. Zašto sve ne prepustiti slučaju ili pak sjećanjima i njima oblikovati sadašnjost.

Zagreb, maj, 1992. godina.
Heinzelova 11

Leave a Reply

