Sretan rođendan idiote moj voljeni!


Biti dobar ne znači biti idiot.
Biti dobar je vrlina koju bogati ne razumiju.

12ddaf6df67027d129b30986e09a6393

Ove dvije rečenice ocrtavaju njen karakter. Idiot, koliko je dobra i bogata kao osoba. Ko je ne zna, ne zna ni šta propušta, a to nije tek puko propuštanje bez kojeg se može živjeti. S ovim se mora živjeti, za ovo se mora boriti!

U ovakvom vremenu poznavati takvu osobu je kao da ste otvorili stranicu najljepše bajke. Bez foliranja, majke mi! Ona je idiot koji puno voli i puno daje. Takva je, tvrdoglava, nestrpljiva, direktna,  pravi osjećajni bik, željna da daje ljubav, a nebi je ubilo ni da je primi, načitana, nasmijana, posvećena… Mogla bih pisati, jer kad nekog voliš, epiteti su bezlični da obgrle takvu osobu. I da, ona je moja vrlo dobra prijateljica. Sad da mi ne zamjere neke drugarice koje volim, ali naše prijateljstvo je nastalo u poznijim godinama i lišeno je linčovanja i mladalačkih trauma.

Mi smo se stare zaljubile jedna u drugu.

To je osoba koja te neće iznenaditi ludom frizurom ili glupom fotkom da bi na sebe privukla pažnju, jer ona umije na svoj način da bude originalna. Napunio joj se kofer svega, a ona i dalje voli i neda se zbuniti. To je osoba kraj koje svaki muškarac ne može da stane, jer ona nije za svakog muškarca, nego za jednog koji može da je uzme za ruku i da se ne prepadne energije koju nosi kao uragan, a opet vješto kanališe kao električar kad razvodi struju kroz stan. Plahovita poput rijeke koja može da sruši i najjaču branu, brani životom ono u što vjeruje.

Volim je i otvoreno joj zavidim na njezinoj plemenitosti, jer je najnesebičnija od svih prijateljica koje imam. Prije par mjeseci mi je rekla da ozbiljno razmišlja da usvoji dijete. Prvo sam mislila da bunca usred prekida duge veze i planova da se seli iz države. Jer, ljudi se razočaraju u ljubav, pa putuju oko svijeta, piju godinama, bave se adrenalinskim sportovima, jure nemoguće, ali ona ne odustaje od jedne stvari – ljubavi. Ona to stvarno umije, bez neke patetike i padanja u nesvijest, da voli. I to znam iz prve ruke. Kada vidim kako moji klinci pojure s vrata da je pozdrave na bebećem, sjede u krilu, jure se uz ciku radosti oko stola, skaču, bacaju igračke u zrak, ja znam da ona može usrećiti bilo koju osobu na svijetu, jer je nasmijala djecu.

Draga moja ludo, želim da ovo naše prijateljstvo poživi gdje god se nalazile, jer u ovom momentu mi stotinu zajedničkih scena prođe kroz glavu. Naši izlasci u grad, polaganje ispita, naša vožnja kamionom kako bi se raftale na Neretvi, skokovi u bazen, koncerti, rođendani, šminkanje, navlačenje čizama preko oteklih stopala, toplog osmjeha na mom vjenčanju,  kuraženje pred porod, iznošenje beba iz bolnice,  priče s putovanja, sadnja malina i sličnih nebuloza kojima se nismo bavile, a mislile smo da i za to imamo vremena.

Prijateljstva su kvarljiva roba, pred prvim naletima bure umiju da se slome, kao i sve druge veze što se ostvare u životu. Naše prijateljstvo je pretprilo ispite na fakultetu, pijanstva, putovanja, prekide veza, sklapanje brakova, rođenje mnogobrojne djece, razvode, raspade, ali tu smo uvijek bile, ne svaki dan, ali kad god je potrebno, tu bi se  izmigoljio je tvoj veseli smeđi čuperak i tople oči da sve to obrišu.

Pišem ne samo u svoje ime, nego u ime svih prijateljica koje su s tobom bile kroz život i kojima si držala leđa u svim situacijama, a nadamo se i mi tebi.

Želim da ti život donese najljepše stvari, da te obori s nogu i još više. Želim ti prije svega – LJUBAV! Jer tvoje svileno žiće je od nje satkano!  Pažnju, osmijeh, toplu riječ…

Želim da ti se LJUBAV DESI, jer sve prije toga što se je dešavalo su bila zaljubljivanja, ali ne i istinske ljubavi, koje bi stisnule petlju i sve zbog tebe stavile na kocku.

Želim ti da se prepoznaš u mom blogu i shvatiš koliko si bila i jesi bitna kao drug, sestra i prijateljica mojoj porodici.

Sretan ti rođendan moja ti!

 

 

 

 

 

Leave a Reply

